Syk igjen

 

Er det ikke typisk? På bare et par timer har jeg rukket å bli skikkelig dårlig. Jeg har hosta ganske lenge nå, men i dag har det vært ekstremt. Har hosta i hele dag, konstant. Nå verker hele kroppen og hodet dunker når jeg reiser meg opp. Om jeg blir like syk som jeg var i jula kommer jeg til å bli skikkelig sur. Og er det ikke også typisk at det skjer nå som det er helg? Jaja, da får jeg ihvertfall tid til å slappe av og slipper fravær. Sitter for øyeblikket og ser på Asylum og spiser kvikk lunsj melkesjokolade fordi jeg syntes skikkelig synd på meg selv. Ikke egentlig, jeg hadde bare veldig lyst på sjokolade.. 

Snart kommer kjæresten for å overnatte her. Vi skal lage enchiladas og sikkert se på Prison Break. Noe annet kommer jeg ikke til å være i form til å gjøre, er glad jeg fikk littegrann trening i gymtimen idag. På en side av gymsalen hadde vi turn, mens på den andre siden var det ballspill. Jeg var jo selvfølgelig på turnsiden og dere kan de videoen jeg la ut på instagram HER på linken fordi det selvfølgelig ikke går an å legge den inn her i blogginnlegget. 

 

Kameraet har jeg rett og slett ikke orket å lete fram i denne tilstanden, så det får bli et webcamtoybilde. 

 

Ha en fin kveld videre!

 

3 kommentarer
    1. Ååhh akkurat det samme har skjedd med meg. Våkna med dritont i hodet i dag, skikkelig slapp.sikkert influensa…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg