Influensa varer lenge

 

 

God dag. Jeg er fortsatt litt syk, har vært hjemme fra skolen hele uka til nå. Skal prøve meg på skolen i morgen da, skal være i leiligheten i helga, skal også sitte barnevakt. Da jeg ble syk trodde jeg at jeg skulle være tilbake på skolen allerede på tirsdag, men det ble vel et par dager til. Jeg skulle egentlig på skolen i dag, så jeg stod opp og gjorde meg klar men jeg klarte ikke. Jeg var iskald og hadde magesmerter, så jeg la meg bare ned på sofaen og der sovna jeg. Nå har jeg nettopp fått i meg en matbit og har gjort engelskleksa til i morgen. 

 

 

Håpe jeg blir helt frisk så fort som mulig. Selv om jeg såvidt har vært på skolen denne uka skal det bli godt med ei helg i leiligheten. Er usikker på om jeg i det hele tatt gidder å ta med kameraet, jeg får vurdere det! Tviler på at jeg kommer til å blogge noe mer før helga er over, så dere får ha ei god helg! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg