Valentines day

 

God dag folkens. I går var det valentines day, og jeg var en tur i byen sammen med lillesøster. Jeg har fått kjøpt et skjerf og to smykker. Ellers var vi en tur på Egon der vi spiste litt. Jeg tok dessverre ingen bilder der. De hadde masse salg og mange fine øredobber. Nesten så fine at jeg der og da vurderte å la utvidingen gro igjen for å kunne bruke øredobber igjen. Men det orker jeg ikke å gjøre nå, kanskje om et par år eller når det rett og slett passer seg bedre. 

 

Dette smykket kosta 30 kroner på Glitter. 

 

Dette smykket kosta 25 kroner på H&M. 

 

Ganske dårlig kvalitet på bildene, men dette skjerfet kosta 25 kroner på H&M. 

Så til sammen brukte jeg bare 80 kroner til sammen på disse tingene! Har bestemt meg for å IKKE kjøpe flere klær før jeg reiser til Frankrike i påskeferien. Jeg vet godt at jeg kommer til å kjøpe masse der, uansett om det er klær eller ikke. Og jeg har jo uansett nok klær og har ikke behov for flere egentlig. 

 

I 4 tiden dro jeg og kjæresten til leiligheten. Planen var egentlig å lage enchiladas, men det fikk vi ikke tid til. Vi måtte ta buss til byen for å rekke kinoen. Istedet laget vi en eller annen frossen “gryte”? Den var ihvertfall ikke god med tanke på at alt bestod av ting jeg ikke liker, det eneste jeg likte var kyllingen. Så da er jeg glad vi heller laget enchiladas da vi kom hjem fra kinoen. Vi så Fifty shades of Grey som jeg har nevnt. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om filmen, den var ikke dårlig akkurat. Men slutten var så ekstremt brå syntes jeg, hadde sikkert trodd den kom til å vare en time til men plutselig var den ferdig. Syntes det var en smule kleint å se den på kino sammen med så mange folk, og det er absolutt ikke en film jeg kunne sett sammen med familien akkurat. Men jeg syntes ikke den var dårlig egentlig, den var akkurat som jeg forventet. 

 

Da vi kom i leiligheten ga han meg roser og sjokolade, og jeg ble såå glad. Jeg hadde absolutt ingen peiling på at han kom til å gi meg en gave eller noe. Så jeg ble kjempeglad for det, og jeg setter veldig stor pris på at han i det hele tatt tenkte tanken. 

 

Her har dere også et par enchiladas-bilder. Noe jeg virkelig tror er min favoritt. Jeg blir aldri lei! 

 

Hahaha, dette så jeg ikke før jeg lastet over bildene idag.. 

 

Ja, nå er denne uka over og jeg er egentlig ikke klar til å la neste uke begynne. Vi har veldig mye å levere inn før vinterferien som starter på fredag. Jeg gleder meg såklart til helga, da skal jeg og Lisa finne på noe for første gang på altfor lenge! Vi skal blant annet teste ut pizzabakeren som har kommet hit, og det har jeg venta lenge på. Det betyr jo at det bare er fem skoledager igjen til ferie heldigvis, men på grunn av alt stresset tror jeg ikke det blir særlig mye blogging dessverre. 

Nå skal jeg snart ta kvelden, må forberede meg mentalt til at det er mandag imorgen 🙁 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg