Trenger ferie asap

 

God kveld og hipp hurra for meg som faktisk blogga idag også. Jeg vil bare meddele at jeg gleder meg noe voldsomt til denne skoleuka er over. I dag leverte jeg inn ei innlevering i samfunnsfag, imorgen må jeg levere inn en filmanalyse i mediekommunikasjon som jeg ikke engang er halvveis ferdig med, på onsdag/torsdag må jeg levere inn en reklamefilm, en beskrivelse av markedsføringen i UB’en vår og en ferdig redigert epokefilm. Til fredag skal en filmanalyse i engelsk, en filmplakat og egenvurdering til epokefilmen være levert inn. Det er sykt mye stress ettersom jeg såvidt har begynt med redigering av epokefilmen, redigering av reklamefilmen, begynt med filmplakaten og er ikke engang halvveis ferdig med begge filmanalysene! Nå blir det mye klaging her men jeg har rett og slett vært sykt stressa idag og det kommer jeg nok helt sikkert til å være resten av uka også til jeg er ferdig med å levere inn alt jeg skal før vinterferien.

Jeg har også fått søkt ordentlig på skole nå, førstevalget ble påbygg og andrevalget ble media. Begge valgene er her i Harstad, og jeg håper jo selvfølgelig på at jeg kommer inn på påbygg. Mitt aller siste år på videregående, jeg forventer ikke noe mindre stress det året da. Forventer derimot mer stress ettersom jeg da har matte, naturfag og nynorsk å bekymre meg over. I år har jeg ikke matte, naturfag eller nynorsk og takk gud for det! Til neste år får vi også historie da, men det har jeg ingenting imot. Planene mine etter videregående venter jeg med å dele til jeg er litt mer sikker, er fortsatt veeeldig usikker på hva jeg vil bli og hva jeg vil gjøre etter skolen. Om jeg bare skal ta et friår med jobbing for å tenke, eller om jeg skal dryle på med høyskole med en gang. Hvem vet? 

 

I går tok jeg et par bilder av himmelen fordi den var sykt fin og jeg hadde egentlig bare lyst til å sitte inne. Men jeg løp ut i bilen for å hente kameraet og knipset noen bilder i hagen. 

 

 

I morgen skal jeg og storesøster stripe håret mitt og muligens ta sol om vi får tid til det og har nok penger. Så på et skilt at det er halv pris på Sun2 ut februar, og det tilbudet vil jeg virkelig benytte meg av ettersom jeg har veldig tørr hud og eksem for tiden. I tillegg har jeg blitt så bleik at jeg nesten ser syk ut og trenger nok litt mer farge. Gleder meg ihvertfall til å få litt forandring på håret, har fått en del ettervekst i det siste og det ser virkelig ikke bra ut. Lys ettervekst er nesten like ille som mørk ettervekst, om ikke verre. Skal nok legge ut bilde av resultatet en gang i uken, men tviler på at det blir veldig snart!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg