Resultatet av stripingen (gru dere)

Hallo, her har dere resultatet av stripingen. Håret ble ganske oransje, mer enn jeg trodde ihvertfall. Mens jeg hadde stripingen i håret ble det ganske lyst med en gang, men det så ikke særlig oransje ut. Men jaja, det er ikke så ille for egentlig bryr jeg meg ikke mye om hvordan håret mitt ser ut for å være ærlig. Jeg vet ihvertfall at jeg MÅ klippe det nå, det ble utrolig slitt! Det er flokete hele tiden og det er så “tjukt” og tørt på grunn av det. Å farge håret med sånn stripehette er noe av det verste jeg har utsatt håret mitt for “smertemessig”. Herregud så vondt det var, og håret mitt floket seg hele tiden!

Hahahahah seriøst dette er den verste forandringa jeg har sett.. Bildet til venstre var jo rett etter jeg farga håret sist som var tidlig i desember. Rett før jeg stripa håret igår var det både rødskjær og en stygg ettervekst. Som dere ser på “nå-bildet” til høyre har jeg lys ettervekst, deretter den mørke fargen og SÅ kommer stripene! Jeg skal aldri igjen bruke hette når jeg striper håret, fra nå av skal benytte meg av foliestriping enten det er hjemme eller hos frisør. Neste striping tar jeg ikke før nærmere sommeren, og jeg skal klippe håret på lørdag. Gruer meg så sykt, for jeg vet at jeg kommer til å måtte klippe MYE. Og mye for meg er 8 cm sånn ca. 🙁 Vil ikke overhodet, men jeg vet at håret bare spiser seg opp uansett og ikke kommer til å vokse med mindre jeg klipper det. 

2 kommentarer
    1. Line Emilie: Tusen takk, ble bare misfornøyd med at fargen ble så ujevn og at håret ble så slitt.Tror det blir bedre når jeg får klippet det og sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg