Three

 

Ble “utfordret” til å svare på disse, så nå utfordrer jeg de som blogger og ikke allerede har svart på disse! 

 

Tre jobber du kunne tenke deg?

Ambulansesykepleier, jordmor eller flyvertinne.

 

Tre ting du liker?

Ferier, pole dance/fitness og dyr.

 

Tre plasser du vil bo?

I Norge ville det blitt Stavanger, en plass i Australia eller til USA.

 

Tre ord eller uttrykk du bruker mye?

“God damn”, “Æ e sulten” og “Æ vil heim”.

 

Tre favorittserier?

Prison Break, American Horror Story og Pretty Little Liars.

 

Tre ting på toppen av ønskelisten din?

En hund, et polaroid kamera og tattoo.

 

Tre ord som beskriver stilen din?

Varm (seriøst om jeg fryser eller det er kaldt ute takler jeg ikke å bruke tynne klær/overdeler). Og egentlig vet jeg ikke flere stikkord. Jeg tar liksom alltid på meg det jeg føler for. Men jeg ville vel sagt at stilen min er litt mer “annerledes” enn helt A4 på en måte? Herregud, jeg er ikke noe flink til å beskrive stilen min!

Tre ting du helst spiser en lørdagskveld?

Enchiladas, kyllinggryte eller taco.

 

Tre ting du ikke kan leve uten?

Mat (sier det ikke bare fordi jeg kan sulte ihjel men fordi jeg elsker å spise), wifi og de jeg er glade i.

Tre ting du gjør med en gang du våkner?

Skal være helt ærlig. Drøyer alarmen flere ganger, står til slutt opp og tisser og deretter skifter klær. 

 

Tre favorittdesignere?

Har faktisk ingen! Er ikke mye interessert i sånt tbh.

 

Tre ting alle burde ha i garderoben sin?

En svart bukse som passer til alt, en basic genser i enten svart eller hvit og en varm/litt stor cardigan.

 

Tre ting som inspirerer deg? 

Det meste som inspirerer meg er noen ting på dashboardet på tumblr, poledancere som Dirdy Birdy og Anastatia Sokolova og ting på Pinetrest eller weheartit. 

 

 

3 kommentarer
    1. Å dette var gøy. Jeg måtte le litt når du skrev varm som stil, det kjente jeg meg veldig igjen i. Håper du får en nydelig dag

    2. Emilie Berntzen: Jeg kjøpte meg rett og slett en egen stang jeg har her inne på rommet mitt ettersom vi ikke har studio her jeg bor 🙂 Go for it!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg