Pole complaining

 

Hallo! Tenkte jeg skulle snakke litt om pole, jeg har hatt ca. en måneds lang pause nå. I går kveld trente jeg i et par timer, og fortsatt sklir jeg?! Etter å ha varma opp stanga så lenge! Jeg tror det er føttene mine som er problemet, siden jeg har atopisk eksem er jeg ekstremt tørr om vinteren. Jeg kan jo ikke akkurat smøre meg med fuktighetskrem heller, det gjør det bare verre om huden min er smurt og glatt og det ville blitt som å olje inn hele stanga. Jeg snakket med Lisabeth om det i går, og vi/hun fant en fuktighetskrem beregnet for de som driver med pole! Til og med uten parfyme, som jeg ikke tåler i kremer. Jeg føler virkelig at jeg bør prøve det ut, jeg vil jo ikke gi opp hele poledancinga bare på grunn av at jeg er skapt til å ha tørr hud liksom. På grunn av dette har jeg også følt at jeg ikke kommer meg noen vei, at jeg ikke kan prøve ut nye ting fordi jeg bare sklir, at jeg kan lite i forhold til hvor lenge jeg har holdt på. Som forresten om 2 måneder er et år! I går øvde jeg blant annet på russian layback, peacock (som jeg allerede kan), butterfly og flere “opp ned ting”. Jeg VET at jeg kan klare det, men når jeg bare sklir ned på gulvet før jeg har prøvd er det ikke mye motiverende. Det er ihvertfall lite motiverende og se på “pole goals” jeg har satt opp og ser at februar snart er over og jeg såvidt klarer noen av de jeg har skrevet ned.

Jeg får se om jeg enten skaffer meg iTac som gjør at man sitter som et skudd eller om jeg kjøper fuktighetskremen. Kunne hatt råd til disse om frakta ikke kosta like mye som selve produktet gjør! Dritt altså. Tror isåffal fuktighetskremen vil funke best, jeg er jo veldig tørr og det bør jeg gjøre noe med. ITac er veldig sterkt og “klissete” og er som håndballklister. Det kan jo også funke, men jeg må nesten velge her, hahaha. Jeg er ikke laget av penger dessverre (I wish). 

 

Herregud, alle bildene er så oppbrukt. Bør få meg noen nye snart, om jeg bare hadde klart nye ting kanskje!

Samtidig husker jeg jo hvor jævlig skummelt dette var, jeg var så redd for å gjøre det! Nå gjør jeg det lett som bare det, og skjønner ikke hva som var så skummelt. Dette kommer jeg nok også å tenke om tingene jeg nå syntes er skummelt, sikkert om noen år da, vel og merke. 

 

Kanskje jeg skal vurdere å bestille fuktighetskremen neste gang jeg får stipend! Håper virkelig det funker. Også skal forresten jeg og Lisabeth endelig ha en treningøkt igjen, som blir på mandag. Ser virkelig fram til det! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg