Short hair

 

 

Hallo folkens! I går kveld klippet storesøsteren min håret mitt, og slik ble resultatet (bildene under). Håret var litt langt før jeg klippet det, til under bhen ca. Når er det ca til kragebeinene. Altså, vi har klippet av ganske mye. Jeg var faktisk helt nødt til å gjøre det, det hadde ikke hjulpet å bare klippe det litt for det hadde uansett spist seg oppover fordi det var så slitt. Og hvorfor ikke bare si ja til litt forandring? Har ikke hatt så her kort hår siden jeg var liten! Jeg trives jo best med langt hår, men dette funker helt greit. Jeg trenger såvidt å børste det, sparer en del på shampo og balsam, er lettere å vaske osv. Skal ihvertfall ta vare på håret så mye som mulig! Skal fortsette å la være å føne håret, la være å slette det med mindre jeg skal noe spesielt eller det er krise, la være å tuppere det ofte og bruke hårspray osv. Det har jeg allerede vært flink til å holde meg unna, men farging og sånt er kanskje det største problemet. Tror jeg skal stripe det til sommeren, men IKKE før mai isåfall. 

 

 

 

 

Ellers har jeg og lillesøster laget mat. Vi laget kyllingfilet, bretagnesaus og ris. Hadde ikke spist middag og var ganske sulten, så nå er jeg heldigvis mett igjen og håper ikke jeg blir sulten på nytt om en times tid. 

Akkurat nå driver jeg og ser litt på Big Hero 6, som nesten nettopp var på kino. Syntes egentlig ikke så mye om å se på filmer alene, da er jeg altfor utålmodig og klarer ikke å følge med uten å gjøre noe samtidig. Må enten spise, spille på mobilen eller noe som gjør at jeg generelt kan følge med på filmen samtidig også. Kanskje jeg bare skal bytte på senga mens filmen står på? Sånn at jeg får underholdning, for jeg hater virkelig å bytte på senga.. 

 

3 kommentarer

Siste innlegg