Cake cake cake

 

På lørdag overnattet jeg hos storesøster. Vi baket en sjokoladekake som er en av de beste jeg har smakt! Vi laget nachos til kvelds også, og samtidig så vi en svensk film som heter Under Solen. Den var veldig bra, anbefales! I går formiddag dro vi og ungene til oldemor, vi hadde med kaken og oldemor hadde også baket en kvæfjordkake og hadde stekt vafler. Oldemor er forresten en veldig sprek type. Hun er 95 år gammel, bor alene, henter posten selv, baker sine egne brød, baker nesten hver eneste dag, vasker huset og om sommeren er hun og steller i hagen! Hun husker absolutt alt og jeg syntes det er kjempekoselig å snakke med henne om hvordan ting var før. Hun bruker å fortelle hvordan jeg oppførte meg som liten og hvordan det så ut i Harstad før veiene kom og selvfølgelig hvordan det var under krigen. Her er noen bilder:

 

Hahaha, tnåå. Hver gang jeg skulle ta bilder av han begynte han å smile, og noen ganger holdt han hendene foran øynene. Søte lille tante sin, han var på kjøkkenet nesten hele tiden mens bakinga foregikk. 

Jeg legger ut oppskriften til kaka senere, pluss flere bakebilder!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg