Vellykket poleworkout

 

Hallo! Nå er jeg hjemme og har hatt en poleøkt hos Lisabeth. Jeg klarte faktisk tre ting idag! Martini sit, iguana og sånn halvveis dakini. Fikk tatt bilder av martini sit ihvertfall. Prøvde iguana en gang og fikk det faktisk til, men da jeg skulle komme meg ut av den fikk jeg sånn passe panikk og jeg holdt på å strekke noe i ryggen/nakken da jeg skulle ned. Så den valgte jeg å ikke øve noe mer på idag. Det er helt sykt for meg, for jeg hadde faktisk trodd den var så vanskelig og ille at jeg hadde satt den opp som mål til 2016, også klarer jeg den nå! Gjett om jeg ble stolt, hahaha. 

 

Her har dere ihvertfall martini sit. 

 

Og sånn her ser nå innersiden av albuen min ut! Frustrerende at på bilder der jeg ikke vil se rød ut (bildene over) blir jeg rød på hele jævla kroppen, mens på bilder som dette der jeg prøver å få fram rødheten jeg ser i virkeligheten vises den ikke i det hele tatt. Kjipt as. 

 

Jeg ble også syykt glad for Lisabeth hadde en forsinka julegave til meg som var en ordentlig poleshorts og en flaske Dry Hands! Jeg ble superfornøyd, og en poleshorts har jeg lengtet lenge etter. Den jeg vanligvis har brukt er en avklipt tights! Dry Hands trengte jeg også virkelig, man tar et par dråper i handa og gnir hendene sammen. Da sitter jo hendene som et skudd på stanga og man trenger ihvertfall ikke å bekymre seg for å skli da. 

 

 

1 kommentar
    1. Poleworkout ser så gøy (men slitsomt) ut! Hadde vore gøy å prøvd det ein gang 🙂
      Hadde blitt glad om du kunne ha tatt ein tur innom bloggen min!
      Ha ein fin mandags kveld vidare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg