Ei fin uke

Hei folkens! Nå er jeg i leiligheten, og det er bare to dager igjen av ferien. Det syntes jeg er veldig trist, for disse feriene går altfor fort! Jeg har ihvertfall fått gjort noen koselige ting til nå. Fredag i forrige uke var jeg med Lisa, lørdag tok jeg og storesøster sol, jeg sov over der også baket vi og laget mat. På søndag var jeg bare hjemme og slappet av, jeg og lillesøster laget kyllingfilet til sen middag. Mandag baket jeg brownie cookies og hadde en treningsøkt hos Lisabeth, og på tirsdag støvsugde jeg mens jeg venta på at Mathias som hadde vært borte i helgen skulle komme, da han kom gikk vi til kiwi og handlet og snakket masse. På onsdag dro jeg og Mathias hit til leiligheten der vi spiste pizza og så Prison Break. I går hadde jeg en veldig fin dag. Da kom nemlig mamma, lillesøster, storesøster og tanteungene hit. Vi spiste boller som mamma hadde laget og snakket. Så dro vi på senteret der vi så litt i butikker og dro på kafè. Det var veldig fint å få vært sammen med dem og jeg kjøpte ikke stort annet enn en varmebeskyttende på VITA og brus, spaghettisaus, spaghetti og litt sånt inne på ICA. Det var jo 3 for 2 på brus der, så jeg tenkte at brus kommer jeg til å bruke penger på uansett så hvorfor ikke bare kjøpe tre stykker og betale for to? Da jeg og Mathias kom hit igjen laget vi taco, så på prison break og senere på kvelden så vi halve Ringenes Herre- filmen. Vi skal nok se resten idag tror jeg, jeg ble så trøtt igår at vi bare måtte gå og legge oss. Planene for helga vet jeg ikke ennå, men jeg orker ikke å stresse med noe. 

Først og fremst skal jeg lage litt frokost og fått støvsuget her idag. Jeg får panikk om jeg trør på smuler eller noe, og det gjorde jeg idag! Så da er det på tide å rengjøre litt. Vi skal kanskje lage spaghetti senere, og dra på en liten handletur. 
Ha en fin dag videre! 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg