Need to chill

 

 

Hei folkens! Jeg begynner å bli stressa med å skaffe meg en jobb nå, det er allerede mars og jeg vil ihvertfall være sikret en jobb til sommerferien! Så noen søknader har jeg fått skrevet idag, må bare få printa dem ut og levere. Til middag idag laget jeg og lillesøster pitabrød med litt utvalg. Salat, kyllingfilet, nudler, dressing og ost. Det ble veldig godt! Det syntes resten av gjengen også.

I dag er planene mine å dusje, resten vet jeg ikke helt. Tror bare jeg skal ta det med ro for en gangs skyld. Kan ikke trene ennå på grunn av brystsmertene, noe som plager meg veldig mye, men jeg får vel bare være tålmodig. Har en pose ostepop liggende som kosta 10 kroner på ICA. Elsker 10-kronersmarked ♥ Så da blir vel planene å se på en serie eller noe sånt. 

 

 me: *tells everyone to chill*

me: *is the most unchill person to ever breathe this fucking planet’s air*

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg