Foodz

 

 

Hei! Har dere lagt merke til at det har vært mye matprat her på bloggen i det siste? Med både bakeoppskrifter, middagstips og bare spiselige ting generelt. Jeg aner ikke engang hvorfor, men i det siste har jeg faktisk laget ganske mye mat. Når jeg og kjæresten er i leiligheten lager vi mat hele tiden og jeg lager ofte frivillig middag hjemme med hjelp av lillesøster. Men ikke nok med det har jeg kanskje fått mer interesse for det? Jeg har aldri vært spesielt glad i å lage mat eller bake fordi jeg ikke kan “avanserte” ting, men nå har jeg faktisk ingenting imot det. Tvert imot! Jeg gjør sjeldent avanserte ting uansett, jeg lager ganske enkle ting som jeg tar bilder av, tipser om her og selvfølgelig spiser. 

 

Syntes egentlig bare det er bra at jeg har fått en liten interesse for å lage mat, da kommer jeg ihvertfall ikke til å sulte! Og nei, jeg kommer ikke til å gjøre dette om til noe “matblogg”, no way! Jeg vil jo blogge om flere ting også som pole, trening og hvor mye jeg hater skole og sånn, og generelt klaging om hvor stress alt er. Det er ganske greit å bruke bloggen som en måte å få ut frustrasjonen på, men det er jo ikke så gøy for dere å lese at jeg stresser for mye fordi jeg prøver å skaffe en jobb samtidig som jeg er syk og har lite motivasjon tli å trene liksom. Så, fram til jeg kan begynne å trene igjen får dere dessverre leve med litt klaging og matoppskrifter. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg