My fav #2

Nå kommer “My fav” del 2, som denne gangen er Propolis Creme fra Forever Living! Det som er så bra med denne kremen er at første ingrediens er Aloe Vera og ikke vann eller “aqua” som nemlig tørker ut huden mye lettere. Sprayen ved siden av som heter “Aloe First Spray” som er på en prøvesprayflaske bruker jeg å blande sammen med kremen for at den skal bli litt lettere å smøre ut, kremen er nemlig ganske tykk. Det er en perfekt kuldekrem iallefall, og jeg bruker den alltid i ansiktet om morgenen slik at den også fungerer som en primer før jeg legger sminke (noe jeg for tiden sjeldent gjør da, hahaha). Sprayen bruker jeg å spraye i ansiktet hver morgen også, den kan også sprayes i håret! Den er forfriskende, spesielt etter en varm dusj, og gir nok fuktighet.

Forever Living har kjempeflotte produkter med Aloe Vera som hovedingrediens. Jeg som har atopisk eksem og utrolig ømfintlig og følsom hud bør virkelig ha noe jeg tåler. Jeg er glad i disse produktene og kan fåes kjøpt hos din nærmeste forhandler. Min nærmeste forhandler er min storesøster, men når jeg selv blir 18 år skal jeg også bli forhandler slik at jeg også kan selge produktene. 

 

Om dere lurer på noe mer om Forever Living sine produkter eller generelt, er det bare å spørre!

 

Har dere prøvd noen av produktene til Forever Living Products?

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg