Prezel spin

 

Hallo folkens! I dag klarte jeg endelig Prezel spin som jeg alltid har synes er veldig fin. Har øvd et par ganger på reverse grab spin (som man må kunne for å lære denne), men da jeg prøvde på denne klarte jeg absolutt ikke å holde meg oppe og var kjempestiv i ryggen, som gjorde at jeg ikke klarte å få foten på plass engang. Og idag da jeg tilfeldigvis prøvde klarte jeg det, og ikke bare det, men jeg klarte det også med bare en hånd?!?!? Jeg som trodde jeg måtte være dritsterk for å gjøre det, hahaha. 

 

0Xx0oKOjB9

Her har dere en instagramvideo. Dessverre ble ikke hele meg med på grunn av at instagram cropper det automatisk og det gikk heller ikke an å dra den ned slik at føttene blir mer med.. Men jaja, bedre video eller bilde kommer nok sikkert etterhvert! 🙂 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg