One of those days

 

Hei! I dag er ikke helt min dag. Har vært i ganske dårlig humør og akkurat nå gidder jeg ikke å gjøre så mye. Egentlig bør jeg skifte på senga men jeg gidder rett og slett ikke å lette på rumpa, i tillegg har jeg gangsperre i ryggen og i armene etter gårdagens poleøkt. Er flink til å tøye bein, men når det kommer til overkroppen tøyer jeg såvidt. Det må jeg bli flinkere til å gjøre! Er ikke så veldig kjent med måter å tøye armene og overkroppen på, så jeg får google litt, finne ut og skrive ned/ tegne i poleboka. Kanskje jeg skifter på senga i kveld, da. Jeg var nettopp en tur på butikken sammen med kjæresten for å kjøpe inn litt mat og slikt til helga. 

Ellers er det jo enda en positiv ting med denne dagen. Jeg har ringt trafikkskolen og skaffet meg kjøretimer! Det er ikke før i juli ettersom jeg skal ta lappen i november da jeg blir 18. Men det er like greit å ha det unnagjort så har jeg en mindre ting å tenke på. Heldigvis har jeg akkurat råd til å ta lappen, så jeg trenger ikke å stresse noe med å tjene inn ekstra! Det ville vært veldig lurt å tjene opp de pengene jeg må bruke, men da må jeg først være tålmodig med å skaffe meg en jobb også. Så lenge jeg har en til sommerferien er jeg veldig fornøyd! 

 

 

Hva har dere gjort idag?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg