Full vinter

 

Hei folkens. Nå er det full vinter her oppe i nord igjen! Jeg ble skikkelig lei meg da jeg våkna i morgest og så ut vinduet. Det hadde nemlig snødd så mye at det bare var fram med vinterskoene igjen og til og med nådde snøen meg opp til leggene da jeg gikk ut! Jeg ble nok lurt trill rundt da jeg tenkte at snøen skulle smelte for alvor og at vi ikke skulle få mer snø som la seg ordentlig godt, men det tok jeg visst feil.. Hele uka har jeg brukt converse og joggesko på bar asfalt og det var såå herlig, og nå er det på igjen med de tunge vinterskoene nok en gang. Vel vel, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at det ikke er så veldig lenge til det smelter ordentlig da. 

Ellers er jeg utrolig glad for at det er helg nå. Er bare et par UB-ting igjen å gjøre nå før neste uke. Visittkort laget jeg idag, nå må jeg bare skaffe mapper og slikt. Foresattes underskrift for å reise bort fordi jeg er under 18 år har jeg også fått ordnet, pakkelista er snart ferdig og presentasjonen skal snart leveres så da er alt klart! Denne helga skal jeg og kjæresten være i leiligheten og bare ta det helt med ro. Vi har ingen andre planer enn å idag lage spaghetti og se ringenes herre. 

 

Akkurat nå sitter jeg og skal spise ostesmørbrød jeg varmet i ovnen etterfulgt av kvikk lunsj. Ser også litt på keeping up with the kardashians og tar livet med ro før jeg må avgårde til leiligheten!

 

 

Her har dere forresten er vakkert bilde av det fine blåmerket jeg fikk etter poleøkta for ikke så lenge siden. Øvet litt på min verste fiende, nemlig remi sit. Tror faktisk det er den VONDESTE polemoven jeg har vært borti. Skrapet av hud og greier gjorde jeg også, men men. I pole gjelder også “no pain, no gain” dessverre. 

 

Ha en god helg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg