Ting jeg ser fram til

 

God morgen! Idag våkna jeg som vanlig klokken 7 av meg selv, så nå er jeg halvferdig stelt og sitter med et glass saft foran pcen mens jeg venter på at kjæresten skal stå opp. Jeg tenkte jeg skulle dele med dere hvilke ting jeg ser fram til! 

 

♥ Fylkesmessa. På mandags morgen reiser jeg og ungdomsbedriften opp til Tromsø for å delta på fylkesmessa 2015. Jeg grugleder meg på en måte til dette. Jeg vet at det kommer til å være mye stress og hard jobbing, men alt i alt er det jo en tur ut fra byen og jeg får i det minste litt tid til å møte Anja som jeg ikke har sett på ganske lenge nå!

♥ Frankriketur. Om 11 dager reiser jeg og lillesøster ned til Frankrike i 10 dager for å besøke besteforeldrene våre. Det har jeg gledet meg til lenge nå, og det er heldigvis ikke mange dagene igjen. De to siste dagene av turen skal vi være i Barcelona, det er også noe jeg gleder meg masse til! 

 

♥ Sommerferie. Åh gud som jeg gleder meg til sommerferien! Det er 90 dager igjen, så dette håper jeg virkelig går fort. Men det tror jeg det gjør, vi har jo blant annet en påskeferie snart, så er det noen fridager i mai, eksamensdager og siste innspurt i juni. I sommerferien har jeg ingen planer så langt. Enten får jeg meg en jobb, sitter inne hele ferien og gjør absolutt ingenting eller så drar jeg en helg til Salangen eller en uke til Stavanger eller noe. Alt kommer helt an på om jeg har en jobb til sommeren eller ikke! En plan har jeg ihvertfall i sommerferien, og det er å begynne med kjøretimer. 

♥ Siste år på videregående. Jeg vet ikke helt om dette er noe jeg gleder meg så mye til, men jeg ser ihvertfall fram til å gå mitt aller siste år på videregående og være helt ferdig med det. Gleder meg til å få studiekompetanse og vite at jeg kan gjøre så og si det jeg vil. Jeg vet ennå ikke helt hva det er jeg vil, men jeg har ihvertfall et år igjen å tenke og hvis ikke det blir det et friår med litt jobbing til jeg finner ut hva jeg skal gjøre videre! Synes det høres ut som en grei plan, jeg. 

 

♥ 18-årsdagen min. Den dagen ser jeg kjempemasse fram til! Det er ennå en goood stund igjen, har jo ikke bursdag før 13. november (som faktisk er fredag den 13…). Ser veldig mye fram til å bli 18 år, da kan jeg ta lappen, ta tatovering, kjøpe det meste bortsett fra alt over 20% på polet, stemmerett også må jeg selvfølgelig begynne å betale regninger… Jeg vet at det også er kjipt å bli 18 på flere måter, og de fleste sier at det ikke er like bra som man hadde trodd. Jeg kan tenke meg at det er kjempegøy den første uka, men etter det kommer jeg ikke til å bry meg lengre, hahaha. 

 

 

Hva ser du fram til?


2 kommentarer
    1. Å så mye kjekt å se fram til 🙂 Jeg ser fram til å fylle 21 (i november = lovlig å feste i USA), 3 uker USA tur i sommer og forhåpentligvis 5 mnd studie i Australia til høsten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg