Sunday = Bad day?

 

Hei folkens. I dag har jeg er typisk søndaghumør. Jeg tenker over alt som er dritt, alt jeg har å gjøre og alt jeg gruer meg til. Det skjer veldig ofte på søndager! Akkurat idag irriterer jeg meg over sikkert tusen ting, ihvertfall så mange at jeg ikke gidder å nevne dem alle. Jeg er klar over at jeg har positive ting å tenke på også, men de tankene blir bare skjøvet bort. Det har i det minste vært en flott helg som har gått litt for fort. Dessverre klarte vi å knuse en ildfast form i tusen biter da vi skulle ta ut kylling fra ovnen. Vi måtte sette maten på vent, hente sko slik at vi ikke trødde i glasskårene og støvsuge hele leiligheta. Så det var ikke helt perfekt stemning da vi skulle spise akkurat, hahaha.. 

 

Her har dere bevis ihvertfall… 

 

I morgen er det opp tidlig for å ta hurtigruta til Tromsø. Jeg er veldig usikker på om det blir tid til noe som helst blogging hverken imorgen eller på tirsdagg dessverre.. Jeg skal prøve så godt jeg kan, men jeg kan ikke love noe! 🙂 På onsdag er det vanlig skole igjen, også har jeg trening med Lisabeth. Men litt oppdatering blir det nok tid til!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg