Throwback time

 

Hei! Nå har jeg tenkt til å ha en liten throwback med morsomme minner. Noen av dem var kanskje ikke så veldig morsom der og da, men nå er det litt morsomt..

 

Dette var i Stavanger i fjor sommer da jeg sovna av ute i sola, og jeg hadde selvfølgelig glemt å smøre ryggen og skuldrene med solkrem. Det her svei noe sykt, men samtidig var det litt komisk da. Typisk at jeg smurte kroppen FRAMME og ikke bake, og jeg sovna selvfølgelig på magen… 

 

For ikke så veldig lenge siden laget vi epokefilmer på skolen. Jeg måtte da være skuespiller i en tysk ekspresjonisme- film. Som dere kanskje ser spilte jeg en crazy jente som rømte fra et galehus.. 

 

Her surmulte jeg litt i rundt juletider fordi jeg og kjæresten skulle ta buss til han. Han hadde nemlig beregnet litt feil tid på bussen og vi stod der ute og frøys rimelig mye før vi sjekka bussrutene og da gikk det visst ikke noen buss før om en times tid. Vi måtte da gå ned til meg igjen for å vente, for så å gå ut i det kalde igjen og ta den neste bussen. (Egentlig var jeg ikke kjempesur, jeg var mest sånn småirritert og kald hahaha).. Alle kan jo ta feil, så det jeg var mest sur for var at jeg hadde frosset unødvendig!

 

Her var jeg og Lisa utelåst på 18 årsdagen hennes. Vi hadde vært ute i byen og spist litt, og da vi skulle hjem til henne innså vi at vi var utelåst. Vi satte oss inne i garasjen oppå en sånn oppblåsbar ring (?) som man kan ake med, i tillegg var det iskaldt men vi overlevde!

 

 

Hahahaha, blinkskudd dette her! Var visst akkurat noen som splasha vann på oss da vi bada i sommerferien. 

 

Dette var i sommerferien da jeg tok fly til Gardermoen bare for å hjelpe storesøster og tanteungene med å ta fly hit til Harstad. Jeg måtte vente i ganske mange timer og jeg var ganske sulten. Da jeg endelig bestemte meg for å kjøpe noe skjedde dette… Heldigvis var det lett å plukke ut tomaten, og sandwichen smakte ihvertfall bedre enn jeg trodde!

 

Her hadde vi vært på Peppes for å hente en pizza, og plutselig sa en av de ansatte at jeg kunne ta med alle ballongene. Og det gjorde vi, hahaha. Sånn her måtte jeg dessverre gå inn på Narvesen også.. 

 

 

 

1 kommentar
    1. Du har en utrolig fin blogg, skal helt klart følge mer med på denne!
      Hadde betydd mye om du kunne kommentert tilbake<3
      Ps gjerne legg meg til som venn<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg