Killed the pole

 

Jeg og Lisabeth hadde en sykt bra treningsøkt i kveld. Vi trente i over 3 timer faktisk! Både hun og jeg mestret nye ting idag, så vi begge er superglade for det. Jeg klarte endelig en ordentlig butterfly som jeg har slitt lenge med å få til, så jeg bestemte meg for at idag er dagen! Jeg klarte faktisk også Arched Rainbow, noe jeg synes var veldig skummelt. 

Nå kommer et par bilder fra dagens øving: 

*Trommevirvel*, mine damer og herrer.. Her har dere en butterfly av MEG!!!!! Jeg har visst i lang tid at jeg klarer denne, men at teknikken har vært litt vanskelig, så idag satt det endelig. Gir mye creds til Lisabeth som har hjulpet meg med tips og råd for å få denne ordentlig til! 

Her har dere en figurehead. Dessverre ble ikke hele meg med, og jeg som pointa tærne og alt. Denne her kjente jeg noe sykt på ryggen, og regner med jeg har vondt i morgen! 

Hahahah, jeg må nå flire litt.. Bildet ser ganske jævlig ut, men jeg velger å legge det ut uansett. Dette her synes jeg ikke engang ser ut som en arched rainbow, men jeg turte seriøst ikke å bøye ryggen noe mer fordi jeg synes det var så skummelt. Neste trening, da blir det! Synes Arched Rainbow er skummel fordi jeg holder meg fast foran venstre fot som er på stanga, og slik skal jeg henge og i tillegg få tak i den “løse” foten. 

 

Lisabeth kommer nok til å blogge om hva hun klarte idag også, så besøk bloggen hennes HER. Hadde det ikke vært for henne er det godt mulig jeg ennå hadde sittet her og tenkt “Åååh, pole dance ser så utrolig bra ut!!! Jeg skal prøve en gang i livet mitt!!!!!”, og flere moves jeg har slitt med har hun gikk meg tips til hvordan jeg skal gjennomføre, så det har vært flere ting jeg ikke hadde klart uten hennes hjelp. Beste pole læreren min 😀 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg