France, here I come!

 

 

Hei folkens! Det ble ikke mye blogging i helga, rett og slett fordi jeg ikke orket å stresse med det. Nå har tiden rast forbi og allerede i morgen er det på tide å dra til Frankrike! Jeg vil bare forklare at nok en gang kommer det nok ikke til å bli oppdatering hver eneste dag, jeg skal prøve å få oppdatert så ofte som mulig iallefall. Jeg blir borte i 10/11 dager, men noen innlegg skal det nok bli. Kameraet er allerede pakket ned, så det er klart! Kofferten er bare halvfull på grunn av at jeg vet jeg kommer til å kjøpe flere ting og klær der. Det skal bli kjempegodt å få nesten en uke ekstra påskeferie! Så noen skole blir det ikke før om to uker, toppers. Jeg vet ihvertfall at jeg slipper å stresse med å gjøre skolearbeid mens jeg er der nede, for i det siste har jeg fått ganske bra karakterer, så jeg vet at jeg ligger helt greit an. Jeg fikk blant annet 5 på en samfunnsfaginnlevering, 5/4 på en film og 5/4 på en filmplakat! Det var jeg veldig fornøyd med. 

 

Denne her har jeg på kofferten, hahaha. Det er sånn der navn, adresse og telefonnummer står i tilfelle jeg mister den. 

 

Her er litt nylig innkjøp fra Forever. Lotion har jeg ikke prøvd ordentlig ennå, men den virker kjempebra! Kosttilskuddet (tyggetabelettene) tar jeg 2 ganger om dagen, og jeg gleder meg til å se om de hjelper. Inneholder blant annet Vitamin B1, B2, B6 og B2, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E og jern. Jeg har både Vitamin D- og jernmangel, så jeg gleder meg til å bli i bedre form om dagene. (Forresten er de ikke bare til barn, men også til voksne som ikke er glad i å svelge tabeletter. Jeg bruker dem fordi de smaker godt og inneholder mange vitaminer). 

 

Idag blir det ny treningsøkt med Lisabeth, så da sier jeg farvel til pole for nesten to uker! Kommer til å savne både pole, kjæresten, familie og venner. Men 10 dager går fort, og jeg skal nyte ferien så godt jeg kan. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg