Mating av fuglene

 

Hei folkens. I dag har vi vært på et marked i Pèzenas, der vi spiste lunsj også. Vi har også gått en tur i parken der vi endelig fikk mata fugler. 

 

Denne her restauranten spiste vi ikke på likevel fordi folkene aldri kom, hahaha. 

 

Her har dere meg og skjørtet som ikke vises så veldig godt, men nå fikk jeg endelig ta det i bruk. Som dere kanskje legger merke til har jeg ikke brukt sminke noen av de dagene jeg har vært her, og det er like greit. 

 

Mange av veiene ser slik ut, med masse trær tett i tett. 

 

Her er noen bilder fra turen i parken idag.

 

Litt utsikt fra broen over kanalen.

I den røde bygningen er leiligheten vi bor i!

 

Jeg har faktisk aldri i mitt liv sett en svane på nært hold. Vingene er dessverre kappet av slik at de ikke kan fly noe sted, sånt synes jeg er veldig trist men vi matet dem iallefall med brød!

 

 

Dagene her har gått veldig fort til nå, men jeg kjenner at jeg savner både pole, kjæresten og til og med lille Harstad. Eller, det er vel ikke direkte byen jeg savner, men kanskje mest huset jeg bor i! Vi har faktisk bare 3/4 dager igjen her i Frankrike. Onsdagen går nok til å kjøre til Barcelona og sjekke inn på hotellet og slikt. Vi snakkes!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg