Påfugler og frihetsgudinnen

 

God dag! I dag har vi vært på et nytt marked i St Chinian, der kjøpte jeg meg faktisk en ny bikini. Vi kjørte litt rundt og fant oss en plass å spise litt pizza, vi kjørte videre til en “åpen gård” der de hadde påfugler som gikk fritt imellom. Disse har jeg heller aldri i mitt liv sett, så det synes jeg var ganske kult å se. Vi kjørte også til et sted der frihetsgudinnen står, og da mener jeg ikke den i New York. Denne var nemlig modellen til den originale som står i New York, bare at denne er mye mindre! 

 

Først og fremst dro vi på en kirkegård for å sette blomster på en grav. 

 

13 november er jo bursdagen min og hele pakka!

 

Her er påfuglene! De slo dessverre ikke ut “halen” eller hva det kalles, men synes det er ganske sykt at den har sånt mønster som på fjæren på bildet over. Synes likevel de var kjempefine og ikke minst store og fargerike.

 

Akkurat nå er vi i leiligheten og slapper av, og om et par timer skal vi lage spaghetti bolognese. Imorgen har vi ikke store planene, men om det blir greit vær tar vi oss kanskje en liten tur på stranda, på tirsdag blir det rydding, pakking og kanskje litt grilling. Vi snakkes!

 

7 kommentarer

Siste innlegg