Mine favorittfilmer

 

 

Hunger Games- filmene

Hunger Games- filmene elsker jeg. Gleder meg utrolig mye til den siste filmen kommer ut i november! 

 

Harry Potter- filmene


Harry Potter filmene blir jeg heller aldri lei av, jeg ser alle 8 filmene om og om igjen!

 

21 og 22 Jump street 

Disse er også slike filmer jeg aldri blir lei av å se, enten alene eller sammen med andre. 


Grease

Grease har vært en av mine favoritter siden jeg var liten. Husker jeg var sååå forelsket i John Travolta, og denne filmen synes jeg fortsatt er veldig koselig å se på!

Burlesque


Dansefilmer er jeg veldig glad i, og spesielt denne her! 

 

Maleficent


Disneyfilmer er også en av mine store favoritter, og denne her falt veldig godt i smak. 

 

The Maze Runner


Veldig spennende film, gleder meg masse til neste film kommer ut i september! 

 

The Perks of Being a Wallflower 


Veldig koselig og bra film jeg har sett flere ganger, synes den er like bra hver gang!

 

The Conjuring


En av de beste skrekkfilmene jeg har sett, uansett hvor mange ganger jeg ser den er jeg like redd, hahaha!

 

We’re the Millers

Denne her er også en film jeg ser ofte, etter denne filmen begynte jeg å si “ya know what im sayin” og “no ragrets” ofte!

 


Noen av disse du liker? 

 

7 kommentarer

Siste innlegg