Barcelona

 

Hei folkens! Jeg er nå hjemme i lille Harstad igjen. Hele gårdagen gikk til reising, selv om det bare tar litt over 3 timer til Oslo fra Barcelona var det en god del venting. På Gardermoen venta vi i over 3 timer til flyet hjem gikk. Det gikk heldigvis raskt og det gjorde den lille flyturen også da jeg endelig fikk kjøpt et etterlengtet mikke mus- kryssordblad, hahaha. De to dagene i Barcelona var flotte, været var en smule bedre enn i Frankrike selv om jeg frøs nesten hele tiden da. 

I går kveld da jeg kom hjem satt min kjære Mathias i sengen min og ventet på meg. Jeg ble kjempeglad for å se han igjen, og han var flink støtte da jeg skulle både pakke ut av kofferten, sekken og veska og i tillegg vaske klær for å få det unnagjort! Jeg var veldig sliten, men likevel lå vi oppe til sent på natta og snakket masse. Dere kan vel tro jeg våkna klokken 8 i morgest uansett..

 

Bestefar sammen med ???? Jeg aner faktisk ikke hva, men jeg synes han var sykt skummel, hahahaha. Jeg turte absolutt ikke å gå å stille meg sammen med han!

 

Min aller første Starbucks må selvfølgelig dokumenteres. 

 

I går på flyplassen fant jeg selveste Victoria’s Secret, så da kjøpte jeg en body mist rett og slett fordi jeg ikke hadde så mye penger igjen og det var et av de billigste tingene jeg fant. Som sagt, jeg lager innkjøpsinnlegg om ikke lenge! 🙂 

Nå om ikke lenge skal jeg dra til bestemor og bestefar for å hilse på storesøster, tanteungene mine og mamma, så det blir veldig koselig! Etter det skal jeg til Mathias og vi skal som vanlig lage kylling, for det har jeg savna skikkelig. 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg