Syk hele tiden

 

Hei folkens! Nå er det nesten ei uke sia sist jeg postet et innlegg her. Selvfølgelig fikk jeg UVI på tirsdag og til tross for antibiotikakuren kjenner jeg det faktisk fortsatt selv om jeg er ferdig med den?? Har alltid brukt å bli bedre med en gang, så dette er noe nytt.. Jeg skulle blant annet trene hos Lisabeth igår, men det ble ikke noe av. Måtte nemlig holde meg hjemme fra skolen, også har jeg sovet ekstremt mye de siste dagene. I går kveld var jeg dautrøtt klokken 10 og sovnet så og si med en gang, våkna ikke ordentlig eller stod opp før halv 10 igjen i morgest, så jeg sov nesten i 12 timer. Utrolig uvant meg som vanligvis våkner halv 8 i helgene uansett hvor sent eller tidlig jeg sovner.. I dag skal jeg sove over hos kjæresten, det er alltid greit å få trøst når jeg har vondt og er småsurkete! 

 

 

Kameraet har jeg så og si ikke brukt i det hele tatt siden jeg kom hjem fra ferieturen, men jeg skal skjerpe meg når jeg er blitt frisk 🙂

 

1 kommentar
    1. huff – kjedelig å være syk – tar du tran?
      Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg