Aerial hoop

 

God kveld! I ettermiddag har jeg vært hos Lisabeth for litt trening. Først trente vi litt pole og deretter rakk jeg akkurat å prøve litt aerial hoop før jeg måtte dra. Selvfølgelig er formen så og si helt ræva ennå. Og jeg som har prøveeksamen i morgen og alt.. Treningen gikk det ihvertfall utover i og med at jeg såvidt ikke orket å stå engang. Ble en nokså sløv økt men en bedre økt blir det når jeg er “oppegående” igjen, hahaha. 

 

Verdens styggeste hair bun og ettervekst, men men. 

 

Her så jeg faktisk sånn halvveis flexy ut! Skulle bare ønske jeg var like bein i spagaten, men det kommer seg vel om noen måneder! Trynet mitt på bildet her er ganske hilarious egentlig, aner ikke helt hva jeg gjorde med det? 

 

Den lille erfaringen jeg fikk av aerial hoop er det ihvertfall gøy, litt skummelt siden hoopen svinger også gjør det litt vondt på en annen måte enn pole! Var jo dessverre ikke i form til å få prøvet ut så mange ting, så nå sitter jeg i senga og prøøøver å tenke litt positivt.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg