Bad day

 

Gjett hvem som fortsatt er syk? Meg selvfølgelig. I dag hadde jeg prøveeksamen, noe som ikke gikk helt bra. Endte opp med en treer (ikke det verste som kunne skjedd). Grunnen til at det gikk så dårlig er fordi jeg fortsatt har UVI og ikke minst er veldig forkjøla og slapp. Klarte ikke å konsentrere meg noe og satt der som en annen idiot og snufset hele tiden. Er ikke akkurat dagen man har mulighet til å gå på do hele tiden heller, men noen tissepauser måtte jeg ha. Lærerne hadde heldigvis forståelse for at jeg konsentrerte meg så dårlig fordi jeg var syk, så da jeg var ferdig på skolen litt over 4 ringte bestefar legevakta for meg fordi legesentrene var stengt.

Fikk ny antibiotikakur som denne gangen varer i 5-7 dager! Jeg håper for all del på at det skal gå over, jeg er ganske lei nå av å gå rundt slik. Jeg setter ihvertfall veldig stor pris på hjelpen jeg fikk fra bestefar med både ringing, kjøring og betaling. Hadde det ikke vært for det hadde jeg aldri orket å ringe selv eller i det hele tatt gjort noe med det. Skulle egentlig ringe legen for to dager siden men jeg tenkte jo selvfølgelig at det kom til å gå over av seg selv.. I dag ble det rett og slett bare verre og verre så nå var det på tide. 

 

I morgen skal jeg holde meg hjemme fra skolen og alt. Trenger en dag hjemme med avslapping for å bli fort frisk igjen. Det er ikke godt for fraværet, men helsa prioriterer jeg først! Er man syk, så er man syk dessverre. Skal prøve så godt jeg klarer å få sovet litt ut i morgen tidlig, siden jeg har vært så grusomt trøtt de siste dagene! Vi snakkes når jeg er noenlunde frisk igjen. 

 

2 kommentarer
    1. Stakkars det er så vondt. Jeg bruker noe som heter hiprex hver dag nå for å forebygge. Hvis du er veldig ofte plaget med det kan det være noe du kan høre med legen din om du kan ta. Det er viktig at du drikker mye, gjerne sitronvann og tranebærjuice. Hvis du får vondt i ryggen så kan det være nyrebekkenbetennelse og da må du dra til legenvakten med en gang. God bedring

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg