I appreciate…

 

Hei! Denne gang tenkte jeg å lage et positivt innlegg, nemlig om et par ting jeg setter pris på. 

 

Family

Jeg er veldig takknemlig for at jeg har familien rundt meg, at jeg har et hus å bo i og at jeg har foreldre som bryr seg om meg og ikke minst er i live. Det er så mange som har mistet en av eller begge foreldrene sine, og jeg kan nesten ikke forestille meg hvor ille det må føles. Jeg er også veldig glad for at alle besteforeldrene mine er friske og i live! Jeg har god kontakt med alle og jeg vil ikke forestille meg livet uten noen av dem. Ikke minst har jeg både søsken og to små tanteunger jeg er kjempeglade i!

 

 

Kjæresten min

Jeg setter kjempestor pris på kjæresten min, Mathias. Jeg kunne aldri forventa en bedre kjæreste enn det han er. Han er tålmodig (jeg blir ganske lett irritert og er ikke alltid lett å ha med å gjøre), han er snill mot meg og støtter de valgene jeg tar. Vi har ikke vært sammen kjempelenge, snart et år som ihvertfall er noe, hahaha. Jeg er ihvertfall kjempeglad for at vi er kjærester og setter stor pris på alt han gjør for meg! 

 

 

Skole

Faktisk ja. Jeg er takknemlig for at jeg har muligheten til å gå på skole gratis. Selv om jeg til store tider hater skole av hele mitt hjerte er det jo faktisk noe jeg må gjøre om jeg skal sikre meg å ha råd til å leve senere i livet og å ha en utdanning. Jeg har jo ikke akkurat planer om å bli hjernekirurg (som jeg hadde da jeg var liten), så om jeg ikke får en sekser i alle fag kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Så lenge jeg består, får studiekompetanse og kan studere videre etterpå sier jeg meg fornøyd. 

 

Noe av det flotte jeg får gjøre på skolen…

 

Pole 

En annen ting jeg setter pris på er at Lisabeth “fikk meg til å starte” med pole dance. Jeg hadde selvfølgelig sykt lyst til å starte, og hun ga meg muligheten! Nå har jeg min egen stang inne på rommet som heldigvis er stort nok. Greit, jeg er ikke den flinkeste til å trene og jeg er syk ganske ofte. Noe som resulterer i at jeg ikke er like flink som jeg “burde” ha vært med tanke på at jeg har drevet på i et år nå. Men den følelsen jeg får når jeg faktisk mestrer noe og føler meg flink og stolt, DET er det jeg elsker mest med pole! Når jeg føler meg bra og at jeg oppnår noe, det er en fantastisk følelse av lykke. 

 

Yes yes. Jeg er ihvertfall stolt over at jeg gidder, hahaha… 

 

 

Hva setter du pris på?

 


2 kommentarer
    1. Å dette likte jeg. Jeg skrev faktisk et slikt innlegg sist uke, men jeg setter veldig pris på famiien min og kjæresten min

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg