Much better

 

Hei folkens. Denne helga har vært flott. På fredag hadde jeg overnatting av kjæresten, på lørdag dro vi sammen for å se på russedåpen helt til jeg frøs så mye at vi bare måtte gå inn et sted for å spise litt. På formiddagen kom storesøster og tanteungene hit en tur. Jeg og storesøster har sykt lyst til å dra til utlandet i sommer, men penger er jo et lite problem der. Vi satt ihvertfall og så på forskjellige reiser, steder og drømte oss litt bort. På sene ettermiddagen kom Anja en tur hit, vi snakket masse før hun skulle avgårde på kino. Jeg skulle egentlig være med, men var ikke helt i form så den droppet jeg. I dag er planen å dra i bursdag til storesøster sin kjæreste, farge håret brunt og til nå har jeg gjort et forsøk på å rydde og shine litt på rommet mitt og badet. Jeg orket jo virkelig ikke noe som helst når jeg var på mitt verste de to ukene som har vært. Jeg håper bare på at jeg kommer til å føle meg friskere så snart det er litt renere og ryddigere rundt meg, hahaha. Det blir også deilig å få farget håret i EN farge. Akkurat nå er det ihvertfall tre forskjellige farger i håret mitt samt en jævlig ettervekst. 

I neste uke har vi heldigvis fri på fredag, og på lørdag skal jeg både i en konfirmasjon og i en bursdag etterpå, så det blir litt stress men det får funke. Nå har jeg nettopp begynt å se på Kourtney & Khloe Take the Hamptons, og siden det bare er en sesong regner jeg nesten med å være ferdig ut uka… Jeg begynner ihvertfall endelig å føle at det ikke er lenge igjen til det er SOMMER! Jeg er kjempegira. Enten jeg har fått en jobb til da eller ikke, har jeg ihvertfall vært litt smart og begynt å spare litt penger til sommerferien slik at jeg faktisk kan finne på litt ting selv om jeg ikke har jobb. Jeg håper også været blir fint slik at jeg som i fjor får badet og vært en del ute! 

 

Polaroidbilde av Lisa og meg, tatt i januar. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg