Throwback – noen år siden

 

Hei! Tenkte jeg skulle vise dere et par bilder av hvordan jeg så ut for nøyaktig 3 år siden, 2 år siden osv. 

 

For 4 år siden så jeg slik ut. April 2011. 

Blir så flau over de brynene der. Alt for overnappet, hahahaha.. 

 

 

For 3 år siden så jeg slik ut. April 2012

Håret?!?!?!?! Det så virkelig ikke ut. 

 

2 år siden. April 2013

Er ikke akkurat så veldig imponert over utseendet jeg hadde i 2013 heller, hahaha. Selv om jeg var litt søt med rosa hår da!

Sånn her så jeg ut for 1 år siden. April 2014

Vet ikke helt hva jeg syntes men litt har jeg vel forandret meg..

 

Og her er i år! April 2015

 

Forandring fryder, og jeg er vel ikke den eneste som har forandret meg litt i løpet av 5 år?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg