Three movies

 

God kveld! I dag har jeg hatt min siste tentamen for dette skoleåret. Jeg ble ferdig ganske tidlig og jeg har i dag sett hele tre filmer, hahaha.. Pitch Perfect, Bridesmaids og Into The Woods. Jeg er glad jeg er ferdig med alle tentamener og ellers gjenstår det 1 obligatorisk eksamen og ellers er det to forskjellige trekninger, men forhåpentligvis må jeg ikke ha 3 stykker. Da blir jeg rimelig sur altså! 

 

Hater virkelig den stripa på skjermen, men har heldigvis begynt å venne meg til den nå da. 

 

Ellers er det ganske sykt å tenke på at 17. mai er i neste uke!! Heldigvis har jeg bare tre skoledager neste uke også, så det blir herlig. For tiden har jeg null ideer om hva jeg kan blogge om. Føler det blir alt for kjedelig å bare skrive om skole og ingenting. Jeg hadde jo ikke selv orket å følge med på en slik blogg akkurat, haha. Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg