Grillingz

 

Hei folkens. Nå er det endelig helg igjen, og det er herlig! Føler virkelig våren har kommet nå, gresset er grønnere og veiene helt bare. I tillegg var det så varmt i dag at jeg tok av meg jakken da jeg gikk hjem fra skolen! Det er det sjeldent jeg gjør med tanke på at jeg så og si alltid fryser, hahaha. I dag har vi hatt grillmat til middag og jeg har nå overnattingsbesøk fra kjæresten. Føler IHVERTFALL våren er her når vi griller og sånt, det er jo en ting som vanligvis bare skjer om våren/sommeren. 

 

Av en eller annen grunn har jeg siden 9. klasse brukt å tegne en sløyfe på håndleddet. Har kjempelyst på en sløyfetatovering en gang, må bare vurdere om jeg vil ha den på håndleddet eller et annet sted. 

Som noen av dere kanskje merker har jeg skiftet design. Ikke minst fått laget meg en header selv! Skulle virkelig ønske jeg var flink nok med design slik at jeg kunne lage mine egne design istedet for å bruke gratisdesign hele tiden. 

 

2 kommentarer
    1. Endelig nytt design, nu får æ lest HELE teksten på iphone, haha 😀 To-tre bokstava fra venstresida fikk æ aldri sett på mobilen med det forrige designet, sykt irriteranes. Fin header og profilbilde, du e njudelig<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg