A lot of pole work to do

 

God dag folkens! I dag regner det, så jeg holder meg bare inne. Tok fatt poleboka og skrev ned noen nye mål til hva jeg skal prøve å klare før 2015 er over. Samt har jeg satt opp et eksempel på hvordan jeg skal trene framover, hvor mange ganger i uka osv.

Har faktisk nesten sluttet helt å drikke brus i ukedagene nå! Vi har vanligvis bare pepsi max her i huset, og jeg liker det jo egentlig ikke, så hvorfor drikke det da? Det er skadelig for tennene, jeg blir oppblåst osv. Drikker bare brus om det er en brus jeg faktisk liker. Til og med har jeg denne helga bare holdt meg til caprisonne, vann og saft. Får håpe dette gir litt resultater også! Spiser ikke like mye godteri heller, så det er vel en god start. 

 

Er ikke sikkert dere skjønner så veldig mye av dette her, hahaha.. Og det er ikke alle målene det er så veldig realistisk at jeg klarer i løpet av 2015, men det er jo lov å håpe og å ikke minst prøve! Det er IHVERTFALL ikke realistisk at jeg kommer til å trene såpass mye heller. Men for eksempel skal jeg tøye etter hver gang jeg trener og litt utenom, det ble derfor 4-6 ganger i uken! Styrketreningen tar jeg også samtidig som poleøktene, så det er ikke så mye som det ser ut som! 🙂

 

Ikke det peneste bildet, men jeg tok et raskt fordi jeg føler innleggene egentlig blir litt kjedelige uten et “ansikt” eller hva jeg skal si. Ofte legger jeg jo bare ut bilder av TING og skriver masse greier, så selv syntes jeg det er kjedelig. Bildet er helt uredigert også, så slik får det vel bare bli. 

 

Ha en fin lørdag videre!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg