Toro brownies

 

Hallo folkens. I går ble det dessverre ingen blogging. Fikk besøk av kjæresten, vi spiste nybakt brownies og is, det elsker jeg! Liker hjemmelaget brownies best da, og ikke toropakken. I dag har jeg hatt langdag på skolen så for øyeblikket er jeg mett etter en god kyllinggryte til middag, om ikke så lenge tar jeg turen til Lisabeth for en ny treningsøkt. Dagens plan er å lære meg brass monkey ihvertfall, så får vi se hva annet vi finner på! 

I morgen er det nok en langdag, og da skal jeg på besøk til kjæresten. Vi holder på å filme en TV reportasje på skolen, så i morgen må jeg nesten se litt ordentlig ut med tanke på at jeg skal være studioverten, hahaha! Kan ikke møte opp slik jeg ser ut nå for å si det sånn. Halvveis skittent hår i en hestehale, sminkefritt ansikt med kviser og litt sånn.. Men men, dere får ha en fin ettermiddag videre! 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg