My fav #3 – den beste lipsylen jeg har prøvd

 

Hei! Jeg tenkte nå det var på tide med et nytt “favoritt” innlegg. Denne gangen vil jeg anbefale den aller beste lipsylen jeg har prøvd, nemlig Aloe Lips! 

 

Det jeg liker med denne lipsylen er at den ikke inneholder vann. Hovedingrediensen (som det er mest av i produktet) er aloe vera og jojobaolje. På ingredienslisten på produkter er det den første ingrediensen som er hovedingrediens. På mange ting står det “Aqua” som de fleste vet betyr vann. Vann forverrer nesten bare situasjonen og tørker ut leppene. Jeg er 100% blessed med denne lipsylen! Huden min tåler generelt ikke mye vann på grunn av eksemen og følsomheten, så denne er midt i blinken. Den er heller ikke noe dyr for den koster bare 39 kroner! 

Den kan fåes kjøpt hos din nærmeste forhandler for Forever Living. Det er sånn at man må være forhandler for å bestille tingene selv, men jeg synes faktisk det er best i og med at det er sosialt og hyggelig, og ikke minst pleier jeg å få med kataloger og slikt! 

 

Har du noen gang prøvd denne?

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg