Eksamen passet jo perfekt?

 

Hallo folkens! Fra igår til idag overnattet jeg hos kjæresten. Det var veldig koselig og vi laget enchiladas til kvelds! På onsdag var det eksamenstrekning og selvfølgelig kom klassen vår opp i engelsk skriftlig. Heldig er vi som ikke har matte i år, men uansett syntes jeg egentlig det er veldig vanskelig og komplisert å klare å skrive en sammenhengende og variert engelsktekst. Enkelte setninger jeg har i hodet på norsk klarer jeg ikke å formulere på engelsk, det er veldig frustrerende men jeg får bare gjøre så godt jeg kan! Torsdag i neste uke er eksamensdagen og selvfølgelig går alle UB-timene bort til eksamen, nå som vi holder på å avvikle bedriften og alt.. 

 

På søndag er det jo 17. mai, så jeg må vel prøve å finne en kjole å bruke! Regner med jeg har nok å velge mellom, så kanskje jeg tar i bruk en jeg ikke har brukt på leenge, hvem vet? Nesten hver gang jeg skal bruke kjole må det planlegges, hahaha. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre resten av dagen, regner med jeg tar en tur til byen eller senteret for å kjøpe bursdagsgave til pappa 🙂

Ha en fin dag!

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg