Truls Svendsen er min favorittkomiker

 

God kveld! I dag har det vært kjempefint vær her i byen, dagen startet ærlig talt med at jeg var fly forbanna. Ikke vet jeg helt hvorfor, følte bare ingenting gikk min vei. Og da jeg skulle gå til senteret for å møte kjæresten var det vind og håret kom derfor i trynet mitt hele tiden, og jo mer jeg prøvde å få det vekk, jo mer statisk ble det = jo mer sint ble jeg, hahaha… Det gikk heldigvis over da storesøster plukket meg opp på veien og hun og tanteungene ble med på senteret. Vi satt alle på verandaen hos oss i godværet og spiste pizza fra Pizzabakeren, det var til og med så varmt å sitte der at jeg byttet til shorts og singlet! Håper bare på at det blir like fint vær i morgen. 

Nå sitter jeg for meg selv og er faktisk ikke ute noen steder på 16. mai i år. Har nettopp sett på noen videoer av Truls Svendsen, han er så utrolig genial. Han er liksom bare morsom uansett hva han sier, kanskje på grunn av både dialekt og måten han sier ting på og uttrykkene han lager og slikt. Syntes også der er ekstra gøy fordi han er nordlending og jeg syntes nordlendinger kan være ganske morsomme til tider. Det gjør rett og slett dagen min litt bedre! 

 

 

Glemmer faktisk veldig ofte har at jeg har en tungepiercing. Legger ikke så mye merke til den, og det er veldig sjeldent jeg rekker ut tunga liksom. Så slik ble webcambildet idag ihvertfall! 

Kom også på at jeg har glemt av å kjøpe tynnstrømpebukse idag, så om det blir kjole imorgen vet jeg ikke helt. Om det er fint vær overlever jeg kanskje et par timer uten den. Håper dere alle koser dere i kveld og får en fin dag i morgen!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg