Fatter ikke at det er mulig?!

 

God dag, eller ikke helt for meg iallefall. Vi hadde kahoot i timen og jeg ledet, og selvfølgelig klikka pcen slik at jeg ble meldt ut, ikke det verste som kunne skjedd men veldig frustrerende. I tillegg var norsklæreren vår borte så jeg fikk ikke tilbake noe norsktentamen heller, MEN da engelsklæreren kom inn for å informere oss om at vurderinga av engelsktentamen lå på fronter bortsett fra meg fordi jeg selvfølgelig hadde klart å levere inn FJORÅRETS?!?! Fatter ikke hvordan det er mulig, jeg skrev jo ut den riktige og alt, men leverte inn fjorårets på minnepenna. Det var heldigvis ikke verre enn at jeg sendte inn årets og får litt senere vurdering. Men jeg som hadde så lyst til å bare få tilbakemeldingene på alt jeg har levert. 

 

 

Jeg har hatt en ganske dårlig periode i det siste. Humøret har vel ikke vært helt som “det skal” og vel så det. Vet ikke hva mer jeg skal si om det eller hvordan jeg skal forklare det uten at det blir for privat og personlig, får bare håpe det ikke varer så veldig lenge. Når småting bare hoper seg opp blir det til slutt en svær krøll som påvirker humøret mitt HELE tiden. Det er liksom alltid noe. Jeg ser såvidt fram til sommerferien heller, for jeg vet godt at jeg ikke har fått noen jobber og uten penger kan jeg jo ikke gjøre stort annet enn å bare sitte her. Det eneste jeg ser fram til er å slippe unna alt skolestresset. 

 

Så om jeg ikke blogger så veldig mye framover vet dere iallefall hvorfor! Ha en fin dag videre 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg