Pappa’s bursdag

 

Hei! I dag har pappaen min bursdag og blir hele 43 år gammel. På skolen fikk jeg laget et passende bursdagskort og kjøpt en gave utenom. I tillegg laget jeg og lillesøsteren min kvikklunsjkake igår kveld. I morgen er det eksamen i engelsk. Jeg får absolutt håpe på det beste selv om alt jeg prøver å lese går rett inn og ut igjen, og vi slipper faktisk unna en skriftlig eksamen til neste år pga denne! (Dere kan vel tro jeg ble glad for å høre det, hahaha)

Ellers er det en god del ting å gjøre på skolen framover, siden det er siste innspurt før karaktersetting og slikt. Ungdomsbedriften skal avvikles, egenvurderinger skal skrives, øving til diverse prøver, siste innleveringer osv. 

 

 

 

 Her har dere i det minste bilde av kortet, kaka har jeg dessverre ikke bilde av. Vi slet forresten ikke bare litt med å skrive ut dette her, det var vanskelig å få det i riktig rekkefølge og få det til å være riktig på papiret. 

 

Dessuten ser jeg ikke helt toppers ut. Har i det siste hatt null energi, motivasjon eller i det hele tatt orket å sminke meg. Om morgenene er jeg supertrøtt og klarer såvidt å komme meg opp selv om jeg har alarmen på det aller seneste jeg bør stå opp og klarer å sovne tidlig. Aner ikke hvorfor, så helg ser jeg virkelig fram til nå. Er veldig sliten for tiden, og ihvertfall nå som det er stress med skole og alt. 

 

 Håper dere har hatt en fin dag!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg