Engelsk eksamen overstått!

 

God dag! I dag pøser regnet ned, så jeg er ennå helt søkkvåt etter gåturen fra skolen og hjem. Nå er første ordentlige eksamen for dette året overstått, og det var engelsk skriftlig. Jeg kan ikke helt si om jeg syntes det gikk bra eller dårlig ettersom jeg ikke vet hvem som rettet svarene mine. Er han/hun streng? Snill med karakterer? Har hun/han en dårlig eller bra dag? Jeg vet liksom ingenting om denne personen, og denne personen vet ingenting om meg på grunn av at det eneste de får er et kandidatnummer og svarene på prøven. Jeg er iallefall fornøyd så lenge jeg får mer enn 2-3, det syntes jeg ihvertfall jeg fortjener, hahaha. Nå er det bare å skyve vekk denne eksamen og heller begynne å tenke på samfunnsfagprøven jeg skal ha imorgen!

 

Nytt webcam bilde IGJEN. Rett og slett fordi jeg ikke ser så bra ut idag heller, ops.. 

I morgen skal jeg til Lisabeth for vi skal nemlig prøve oss på en photoshoot! Det ser jeg virkelig fram til. Å ha noen fine bilder å vise der jeg ikke ser helt tomat ut i trynet eller er søkksvett etter en hard økt. Ikke minst kan jeg jo bruke så og si hvilke “kostymer” jeg vil, så dette blir gøy! 🙂 Sliter litt med å finne ut hvilke ting jeg kan bruke til pole som ikke blir altfor “utfordrende” eller slikt.. 

 

5 kommentarer

Siste innlegg