Update på bucketlisten

 

 

Nå tenkte jeg rett og slett at jeg skulle oppdatere litt på “ting jeg vil gjøre før jeg dør- lista”.

 

♥ Delta i en pole-konkurranse eller opptre

♥ Dra på polecamp og workshops

Reise til Australia

♥ Dra på konserter til alle mine favorittband/artister

♥ Ha sleeve-tattoo + flere

♥ Kjøre en Mustang

♥ Ha en datter med navn Ariel (med mindre jeg bare får gutter da…..)

♥ Få billappen

♥ Å ha en utdanning/ jobb jeg trives med

♥ Ha et walk-in-closet

♥ Eie min egen hund og en katt

♥ Reise til utlandet med venner

♥ Ha et polaroidkamera og henge opp alle bildene/ lime dem inn i en bok

♥ Reise til utlandet med kjæresten 

♥ Se alle filmene på Watchlisten min på IMDB

♥ Kjøpe mitt eget hus

♥ Get marrieeeed

 Flytte ut av byen

♥ Bo et år i et annet land, enten det bare er i Sverige eller helt til Amerika eller Australia

♥ Bli sykepleier og kanskje spesialisere meg videre innenfor det

♥ Nose job 

♥ Dra på festivaler (har aldri vært på en)

♥ Få studiekompetanse

 

 

Jeg har nok maaange flere ting jeg vil gjøre før jeg dør, som jeg sikkert har glemt! Dette er iallefall det “viktigste”, jeg har en del reisemål også. Det laget jeg et eget innlegg om som dere kan lese HER

 

Idag skal storesøster og tantebarna mine komme hit for å spise middag/lunsj sammen med meg. Så skal kjæresten hit senere i ettermiddag. Ha en fin søndag!

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg