Nok en bra langhelg

 

Hei folkens! Unnskyld for null oppdatering de siste par dagene, jeg har rett og slett ikke hatt så veldig mye å blogge om, eller så har dagen gått i ett. Det har vært herlig med langhelg. Fredagskvelden hadde jeg og Lisabeth pole-photoshoot. Bildene av henne ble kjempefine, men jeg selv syntes ikke mine moves/triks ser så veldig fine ut ennå og jeg skled dessuten en del så jeg orket ikke mye. Lørdag overnattet jeg hos kjæresten, vi laget hjemmelaget pizza der vi sleit noe sykt med pizzabunnen men vi fikk heldigvis til etterhvert!

Igår ble jeg med mamma en tur for å besøke oldemor, det var koselig å både få sett mamma og oldemor igjen. Ellers dro jeg ut sammen med Julie for å kjøre tur, det var koselig og morsomt. Vi kjøpte oss kebab og satte oss utenfor parkeringsplassen på Trondeneskirken og hadde flott utsikt over havet. Der så vi nemlig to niser som dukker opp av vannet nå og da, det var veldig spesielt for jeg tror ikke jeg har sett nise før! Da vi kjørte inn til byen igjen fikk vi øye på tre elger som gikk og spiste av busker, det var flere som stoppet bilene for å se på, hahaha. Etter det overnattet jeg nok en gang hos kjæresten, som også var veldig koselig. Idag har bestemor hatt bursdag og vi var der en tur tidligere idag. 

 

 

Her står jeg stolt i Lisabeth sitt poletøy! Hadde jeg bare hatt råd til å kjøpe noe selv, det er mye mer gøy å bruke noe som faktisk er laget til spesielt pole og som er fint. 

 

 

Hvordan har din helg vært? 🙂

 

1 kommentar
    1. Dette var et supert fint innlegg og du har en super blogg.Mye bra bilder og innlegg. Ha en super kveld videre! Hadde vært veldig koselig om du tok en tur innom bloggen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg