Bloody eye

 

Er det ikke det ene så er det jo det andre, som sagt. Jeg har i litt over ei uke hatt blodig slim (høres mye eklere ut enn det er) i et øye samt rennende væske med blod i. Siden jeg igår blødde mer enn vanlig, bestemte jeg meg for å endelig ringe legen i morgest. Der fant vi ut at det heldigvis bare var en betennelse og hevelse under øyelokket på øyet det gjelder, så nå har jeg både fått øyedråper for betennelsen og for gressallergien i sommer. Jeg blir altså ikke blind, til alle som måtte lure. 

På skolen fikk jeg kallenavnet “bloody eye” og “bloody mary”, passet kjempefint det. Så nå sitter jeg hjemme for å slappe av og gjøre ferdig litt skolearbeid. Jeg har forresten et flott bilde av øyet mitt fra i går kveld da jeg blødde fra det, men det tror jeg vi står over denne gangen…

 

Deler heller et flott testbilde fra photoshooten jeg og Lisabeth hadde! Hun var forresten her i går kveld for å levere bildene på ei minnepenn, men det endte opp med at vi satt i et par timer og snakket, det var iallefall koselig. Bildene skal jeg nok jobbe med enten senere idag eller i morgen, så jeg får dele de jeg syntes ble greiest!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg