Taco thursday

 

(Også en update på at det med brusdrikkingen ikke er helt bra likevel)

 

Hei! Idag har jeg og lillesøsteren min laget taco til middag. Siden vi idag er heeelt ferdig med UB dro vi på Gründer for å feire! (Tok ingen bilder fra det fordi jeg var så sulten, hahaha). Ellers har jeg hatt besøk av kjæresten i ettermiddag, det var koselig! Jeg hadde faktisk en liten treningsøkt også, der jeg et par ganger klarte arched rainbow også turte jeg å slippe meg ned i en russian layback!!! Med mye hjelp fra kjæresten da, hahaha. Det er i det minste et lite steg framover, så det liker jeg! 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg