Poltergeist

 

Hallo folkens! I går kveld bestemte jeg meg for å dra på kino sammen med Julie og Maylinn for å se Poltergeist. Og jeg som hadde lovet meg selv siden The Conjuring og Annabelle å aldri se skrekkfilmer på kino igjen… Filmen i seg selv var ikke så veldig bra, men jeg syntes absolutt alt er skummelt og jeg skvetter så sykt, og det aller verste er den høye lyden som er på kinoer! Til og med da de viste andre horrormovie-trailers før filmen var jeg livredd, hahaha. Jeg syntes skrekkfilmer er gøy å se nå og da når humøret er det rette, men herregud så ille det er å se dem på kino! Denne var i 3D i tillegg, så jeg slapp liksom ikke unna. 

Nå har nettopp Anja vært her, det er sjeldent vi ser hverandre så det er veldig koselig å snakke når vi møtes igjen! 🙂 Resten av dagen er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre, får se hva jeg finner på. Vi har eksamen i mediefagene mandag, tirsdag og onsdag så jeg vil gjerne ta det litt med ro også. 

 

Ha en fin lørdag!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg