A better sunday

 

God morgen! I dag føler jeg ikke denne typiske “søndagsfølelsen” som jeg vanligvis gjør på søndager der formen er slapp og humøret et nede. Det var sol da jeg våknet og jeg skal dra til besteforeldrene mine idag for å spise middag der. 

I går kveld ringte storesøster og spurte om hun skulle hente meg, det sa jeg gledelig ja til siden jeg kjeda meg vilt. Det var veldig koselig! Vi var litt sammen med tanteungene, og den eldste ville at jeg skulle legge han så det gjorde jeg. Jeg leste nattahistorie og ble hentet ned for å spise taco sammen med storesøster, kjæresten hennes og kompisen demmes. Vi så også en film som het Yours, Mine & Ours. Så jeg er veldig glad jeg fikk noe fint å gjøre igår likevel!

 

Ha en fin dag!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg