Apeskogen

 

God kveld! I dag hadde jeg tverrfaglig eksamen, og fikk 4. Det er jeg veldig fornøyd med i og med at jeg trodde det hadde gått mye dårligere. De sa faktisk jeg hadde fått 5 om jeg hadde gjort en endring på plakaten jeg laget! Venter enda i spenning på karakteren fra engelsk skriftlig, men den kommer vel etterhvert. I dag fikk jeg også den gode nyheten om at klassen vår har fri både i morgen og på fredag, så nå har jeg tatt langhelg allerede. Så i dag er jeg veldig glad! Bortsett fra at jeg har strukket et eller annet i nakken/skulderen som gjør veeeldig vondt og som gjør at jeg rett og slett ikke tør å trene pole før det har gått over. 

Jeg fikk i det minste en liten gåtur idag sammen med kjæresten. Vi laget makaronigryte sammen med lillesøsteren min til middag, så jeg har hatt det veldig koselig. Vi gikk en tur til den såkalte apeskogen i nærområdet. Liker den skogen veldig godt, den har benker, bålplass, en lavvo og forskjellige tau og nettinger og slikt. 

 

Min søøøte kjæreste. 

 

Nå skal jeg se nyeste episode av Pretty Little Liars før jeg går i seng! God natt 🙂

 

 

6 kommentarer
    1. Du har en super fin blogg med mye bra! stå på videre og ha en fin kveld. Det hadde vært koselig om du tok turen innom min blogg, og om du svarte på disse spørsmålene:
      -Hva er dine beste treningstips?
      -hvor ofte trener du?
      – hvor lenge har du blogget?
      -hvor mye tid bruker du på bloggen hver dag?

    2. Gau9foto: Takk! Jeg har dessverre ikke bilde av plakaten for øyeblikket ettersom den er igjen på skolen. Er litt usikker på om jeg kan vise den på grunn av at jeg har bilder av mennesker jeg ikke kjenner så godt på den, jeg sa nemlig det var en eksamensoppgave og at den ikke skulle ut noen steder. Skulle gjerne gjort det, men håper du forstår! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg