Close up

 

 

Hei! I dag har jeg hatt en etterlengtet fridag. Jeg og lillesøsteren min spiste middag hos besteforeldrene våre, også har jeg øvelseskjørt litt. Jeg syntes enda det er utrolig uvant med manuellgir og clutch og sånt, og iallefall i trafikken. Får panikk og stresser for mye, er så redd for at jeg skal kjøre ned noen eller på en annen bil selv om jeg ikke kommer til å gjøre det, men det er enda så mye å huske på og å venne seg til så da blir alt bare krøll. Har jo ikke øvelseskjørt med manuellgir mange gangene, og når det har vært en stund mellom hver gang husker jeg liksom ikke så mye fra forrige gang. Målet er jo å kjøre en del før jeg begynner med kjøretimer slik at jeg slipper å ta så altfor mange. 

 

I morgen skal jeg dra på cafe sammen med Anja som er in town denne helga! Det blir koselig, og nå skal jeg snart ta kvelden. I dag våkna jeg 07:40, typisk. 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg